lørdag 11. oktober 2008

Her er jeg :-)


Her er jeg med mamman min Gracie (som hittil har vært "mammas" favoritt mops), en søster og en bror :-)


Her er det første bildet den nye "mamman" min har av meg. Jeg er bare 3 dager og "mamma" gleder seg noe vanvittig til å få meg hjem og det forstår jeg jo:-) Jeg er jo skikkelig søt. Hun ("mamma") har ventet tålmodig (eller kanskje ikke) på en liten mops i 2 år nå. Men nå er hun veldig glad for at hun ventet og at det ble lille meg som snart skal flytte til Nordkisa og buse rundt med en elghund og en Kerry. Alt jeg trenger og mere til er i hus for lenge siden tepper, senger , leker og selvfølgelig nødvendige ting som neglklipper (uff da), børster, matskåler i forskjellige str., seler i forskjellige str., halsbånd og kobbel i forskjellige str. og ikke minst farger osv. Så der er det klart til meg og 7 uker kan vel ikke gååå så sakte???

3 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Så flott bloggen din ble!!
Gleder meg til å følge med her framover.

Unknown sa...

Heisann

Koselig side du har her... og så
nydelig som Gyda er da...

Unknown sa...

Det var et artig kurs vi var på..
Kjempestolt av veska mi... det er vel du og???

Jeg har kjøpt for til et par til, så på mandag skal jeg sy... gleder meg.