søndag 14. desember 2008

Jeg er liten og TØFF

På torsdag var jeg med "mamman" min på Perfect Home party:-)
Der var det 2 Cavalier King Charles spanieler der og de jagde jeg rudt.
De var litt redd lille meg tror jeg og jeg følte meg så TØFF. Tinka den ene er naboen min og den andre er på besøk der ofte så vi kommer mok til å bli gode venner:-)

I går var vi på lang biltur helt til Sandefjord for å hente hjem Feliz som er hunden til "menneske søsteren" min Helle hun har jeg ikke truffet enda for hun sturderer i USA. Men imorgen kommer hun hjem og alle gleder seg masse:-) Hunden hennes Feliz som er en liten Pomeranianfrøken bor hos oppdretteren sin mens Helle studerer. Hun var litt skeptisk til meg med en gang men nå går det bedre vi blir nok gode venner den måneden hun skal bo her:-). Hos oppdretteren til Feliz hilste jeg på 4 pommer, 2 chiahuaer og en Devon Rex katt og jeg er så TØFF og var ikke redd i hele tatt. "Mamma og pappa" sier jeg er veldig flink og med bra psyke og er veeeeeldig fornøyd med sin lille mopsejente. Vi hadde desverre ikke med kamerat.

Ingen kommentarer: