søndag 8. februar 2009

BIR OG BIS 3

I dag tidlig måket vi oss ut (det har kommet litt snø) og pakket bilen og dro til Fredrikstad.
"Mamma" er helt hekta på utstilling hun :-).
Så på programmet stod det et nytt valpeshow for meg og jeg synes det er kjempemoro mange nye hunder å hilse på og ikke minst MASSE pølsebiter. I dag var "pappan" min med også så jeg har blitt fotografert

Når jeg tigger om flere pølsebiter fra "mamman" min vi er ikke i ringen her altså da oppfører jeg meg he,he. Er jeg ikke søøøøt ??
bakfra
fra siden
forfra
og her er vi plassert som BIS 3 og "mamma og pappa" ble kjempeglade fordi jeg er sååå pen og flink. Vi skal viss på et valpeshow neste helg også sier mamma og da blir det MASSE mer pølser på meg og jeg får treffe mange nye hunder igjen JIPPI.....
Og endelig skal jeg få treffe GUCCI :-)


Her er kritikken jeg fikk foresten:

NORSK MINIATYRHUNDKLUBB AVD: ØSTFOLD
08.02.09 dommer Eivor Hofmandselv

4 mnd. herlig tispevalp m. herlig utstråling
feminint hode, velansatte ører, korr. øyne,
god stopp, korr. bitt, tenner i felling, god maske
normalt vinklet frem og bak, god kropp for alder,
beveg. seg parallelt m. meget godt driv,
trivelig tispevalp.

4 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Så utrolig morsomt at det går så bra med dere!! Jeg har ikke så store forhåpninger jeg da, men moro skal det bli likevel....

Gleder oss masse til å treffe både deg Gyda og "mamma" Hege neste helg!

Klem fra Gucci og Ann-Helen

Anonym sa...

Gratulerer så mye med BIS-3 på den nydelige jenta di :-)

Hilsen fra Marita, Nitro og Zeus

Anonym sa...

GRATTIS!! Har du blitt helt hekta nå eller?!?! Lykke til neste helg :)

Anonym sa...

Hei sveis

Gratulere så mye med flotte resultater på lille skjønneste Gyda :o))))

Hilsen fra Kaja