torsdag 4. desember 2008

Snø er morsomt men sååå kaldt brrrrr.

Nå er snøen kommet til Nordkisa det er gøy men kaldt. Her er jeg i farta.....
"Mamma" har strikket genser til meg og da går det litt bedre når den bare magen min ikke kommer rett i snøen. Har litt korte bein jeg skjønner du selv om "mamma" synes jeg har blitt lengre i beina den tiden jeg har vært hjemme:-)
Her leker jeg med elghundsøsteren min Tara hun har endelig skjønt at jeg er snill:-)
Og at jeg ikke biter sååå veldig mye. Bare litt......
Her tar jeg sats og hopper opp på sekken til Tara kul stil ikke sant. "Mamma" synes jeg er littovermodig da jeg prøver og prøver å hoppe opp i den ene sofaen jeg får være i også og den er en del høyere enn denne sekken:-)
" Pappa" har tatt bilde av jenta si er jeg ikke søt der jeg sitter å skakker litt på det runde hodet mitt :-)

3 kommentarer:

Helle sa...

hun blir bare søtere og søtere!!! gleder meg til og leke med hun :)

KB sa...

Hei Hege.
Det var en fin rosa genser.
Gyda blir bare søtete og søtere. Kan jeg få oppskriften, om det blir noen jentevalp på Molly. Valpene kommer nå i løpet av uke 50. Vi har sett to. håper bare alt går bra....

klem fra Kjersti og Molly.

Anonym sa...

Helledussen så søt hun er!
Det bildet der hun skakket på hodet var jo rikitig bedårende!

http://www.freewebs.com/borikken