onsdag 7. januar 2009

Mitt første bad :-)

I dag har "mamma" badet meg. Jeg synes det var litt skummelt når hun skrudde på vannet i ca. 2 sekunder. Så var det kjempedeilig å bli shamponert og spylet med dusjen. Jeg prøvde å drikke av strålen he,he. "Mamman" min er sååå imponert over meg sier hun :-) hvis jeg synes noe er skummet så er det i ca. 2 sekunder. Til mandag skal vi begynne på valpekurs hos Hund i sentrum. "Mamma" skal på teorikveld mandag og på onsdag skal vi begynne å trene jippi... Vi skal begynne sammen med "mormor" og dvergschnauseren Lotta det skal bli gøy.
Og så et bilde av meg og Tara som slaper av på sekken. Jeg har rappa litt granbar fra juletreet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy med valpekurs:-)

Ann-Helen sa...

Så bra at Gyda liker å bade!!
Gucci skal begynne på valpekurs den 5. februar!