lørdag 14. mars 2009

På elghundutstilling 14/3-09

I dag har jeg vært med "mamma" på Elghundutstilling. "Pappa" sitter i styret i Osloområdets elghundklubb som arrangerte utstillingen og "mamma" og jeg dro på sosialiseringstur:-)
Jeg kan rapportere at det var en og annen garva elghundkar som var imponert over gemytt og nerver på ei lita mopsejente på 5 1/2 mnd. Hun er jo ikke redd for noen ting jo sa de men hva er vitsen med det da? Jeg er jo MOPS.

Det var ikke bare elghundkara som var imponert jeg var som en magnet på alle barna der også, men jeg elsker barn så det var bare moro. Men jeg er jo skikkelig søøøøt da sier "mamma" som ikke synes det var det minste rart:-) Jeg prøver sa godt jeg kan å gi alle hver sin nuss da:-)Her koser jeg meg ordentlig:-)
Barna saynes jeg er så søt og morsom selvsagt:-)

1 kommentar:

Helle sa...

Så fine bilder :)