torsdag 30. april 2009

Begynner å bli en ordentlig mopsejente:-)

Nå sier "mamma" at mopsen i meg begynner å komme frem:-)
Jeg har vært så snill og grei og det er jeg jo enda da,
men nå begynner egenviljen min visst å vise seg sier folka mine:-)
Ellers har jeg det veldig bra og koser meg masse ute i finværet. I helgen har mamma truet med at det blir fotografering så det kan bli noen nye bilder i bloggen også he,he...
Jeg har blitt invitert opp til mopsen Oliver for å prøve agilitybanene hans en dag. Og det har både jeg og "mamma" lyst til. Alltid moro å treffe en mops:-) Vi ønsker oss nemlig en egen bane til vår egen gressplen.

1 kommentar:

Oliver sa...

Jaa, kom... kom.. bare send mamma en mail (scrappepiglet@hotmail.com) du, så kan de tobente avtale nærmere. Vi skal være hjemme i helgen vi, Gyda :-D