søndag 3. mai 2009

På besøk hos Feliz sine valper

I dag tidlig satt "mamma" meg i bur i bilen og sa at vi skulle på langtur. Vi skulle til Sandefjord og besøke Feliz (hunden til min "menneskesøster" Helle) hun bor hos oppdretteren sin mens Helle er i USA og studerer. Hun har fått 2 black and tan valper en gutt og en jente og nå er de 5 1/2 uke gamle så vi måtte ta oss en tur. Her er Feliz, Rumba (Feliz sin datter fra første kull), Emil og en av de nye hvite pommene til Roar. Her er de små nøstene er de ikke søøøte jeg digget å leke med dem og jeg var sååå forsikting med de små:-)¨
Gutt og jente
Her leker vi jeg og X-factor (gutten).
Feliz passer på som den gode mor hun er at jeg ikke blir for tøff med babisene.
Søøøtnos!!!
Ute å går he,he...
Mat må de ha.
Lunsjpause.
Den vakre mamman
Også måtte "mamma"ha med et bildet av gullet sitt:-)
Vi hadde en flott tur og det er alltid så koselig å komme på besøk til Liv og Roar:-)

3 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Ååååååååååååååå!!!!! Så søte de små nøstene var da *dåne*

Oliver sa...

Å hellandussen da! Ikke så fine som oss mopser riktignok (fnis), men søte små nøster likevel :-)

Fiola sa...

Så mange fine bilder! Kjempe søte hunder, men mops ruler da ;)