søndag 28. juni 2009

Hva har jeg drevet med de siste 2 ukene:-)

Jeg fikk et basseng av "mamma" og jeg er en BADEMOPS. Det var veldig gøy å bade:-)
Her har jeg mopsefnatt og løp runt og rundt bassenget mitt.
Og her hopper jeg oppi for å bade litt til:-)
Er jeg ikke vakker her jeg står.
"Mamma" har kjøpt ny sendeplate til meg også er den ikke fin?
"Mamma" sier jeg er kjempefin også:-)
Her prøver jeg å få Tara til å leke med meg:-)
Forrige uke fikk vi besøk av Tone Svanhild og Lakka. Lakka er søsteren til min elghundsøster og etterhvert synes hun at jeg var litt kul og vi lekte litt. Her er jeg med Lakka som jeg biter litt på og Tara "søsteren" min:-)
Vi koste oss skikkelig og lekte som bare det:-)

2 kommentarer:

Tine & Tango sa...

:-D præcis det samme som Tango! Han elsker også sit badebassin i haven.

Fiola sa...

Herlige bilder =) Joda, det går bra med øyet mitt. Er ferdig med øyedråpene og dyrlegen sa det så bra =)
Er litt glad det er regn og kjøligere nå, men det så nå herlig ut bade i hagen. Jeg har også fått basseng sammen med Cockerene, men ingen her som er veldig intr i det...