mandag 8. juni 2009

Mopsetreff på Ekeberg

På søndag så "mamma" at vi to skulle finne på noe gøy. Hun satte meg i buret og så kjørte vi av sted. Vi skulle til Ekeberg å leke med mange andre mopser:-) Da vi kom dit var det noen store dyr som "mamma" sa var hester men de brydde jeg meg ikke om. Når vi gikk litt til traff vi 5 sorte mopsegutter. De ville gjerne snuse litt på meg så jeg satt meg mellom "mammas" ben for sikkerhets skyld. Hadde jo aldri sett en svart mops engang før så det ble litt mye på engang. Men etterhvert kom det mange som liknet meg og da måtte jeg bare være med å leke:-)
Her snuser jeg på en mopsegutt som heter Rambo:-)
Her er en del av gjengen vi var nok rundt 20 mops tror "mamma" hun prøvde å telle men det var ikke lett. Vi løp jo stort sett hele tiden. Her er det snusesjekk som gjelder.
Her må jeg bare løpe litt.
Anita "mamman" til Oliver tar bilder så jeg stiller meg pent opp jeg.
Heldigvis tok "mamma" bilde av meg da.
Her løper jeg litt igjen da det er en av favorittsysslene mine det:-) Oi skjer det noe som er mer spennende på andre siden tro??
Må sjekkes ut!!
Her var det også fotografering jeg er nok ei lita linselus sier "mamma"hi,hi
Jeg fant ei lita svart venninne som også var 8 mnd. og vi lekte og løp og løp og løp og løp,
Her ligger hun da:-)
Dette synes både "mamma" og jeg var kjempegøy så hit skal vi igjen ihverfall til høsten.
Neste gang det er er jeg nemlig på min første offisielle utstilling som junior, og i august er vi på ferie.

5 kommentarer:

Therese og Sofie sa...

Så morro med mange mopser på mopsetreff:-) Jeg var også på mopsetreff på søndagen i lerkeveien her hjemme i trondheim hos kennel sugarlump som driver et lite oppdrett av mops, så koselig var det og vi var også kjempe mange, ikke så mange som 20 kanskje men hvertfall 10, mamma prøvde å ta bilder men det ble for vanskelig med alle som sprang rundt hehe;-)
mamma snakker om å ta meg med til ekeberg på mopsetreff hvis det er et når vi er i oslo i sommer:D
Kanskje vi treffes også:-)
Mopseklem fra sofie.

Oliver sa...

Ja, vi koste oss der Gyda :-)
Jeg hadde det også kjempegøy og det var så koselig å endelig treffe deg snute til snute!

Gucci sa...

Så ut som dere hadde det veldig fint på treffet. Neste gang skal jammen jeg prøve å komme også!!

Snutenuss Gucci :)

Helle sa...

hei hei, så mange fine bilder :) gleder meg til og se dere ikke lenge til jeg kommer hjem :)

Lise sa...

Så mange fine bilder :)

Ser det er et bildet av Rambo der også, der det står at Gyda snuser på en annen jente :) Men Rambo er gutt! Hihi..

Herlige bilder!

Med vennlig hilsen

Jhon og Lise

Sjekk ut bloggen til Rambo også, han hadde nok blitt kjempe glad.

http://rambozo.blogg.no