mandag 5. oktober 2009

I dag har jeg begynt på hinderinnlæringskurs i agility


"Mamma" har fått det for seg at hun og jeg skal gjøre andre morsomme ting sammen enn bare utstilling:-) I dag begynte vi på kurs:-) Og jeg var kjempeflink. Vi var 4 stykker på kurset vårt en bordercollie hannhund, en brun labrador tispe. En brun mellom puddel hanne og lille meg da:-) Jeg var kjempeflink synes "mamma" hun kaller meg bare for "pølsemonsteret" sitt:-) Hun sier jeg gjør alt for en pølsebit og det er vel sant for jeg elsker pølser hi,hi... Jeg var først ut til å hoppe hinder og det gikk kjempebra det var bare jeg som fikk gjøre det uten bånd:-)Så øvde vi på noe som het bommen men jeg kommer til å kalle det pølseforingshinderet for her fikk jeg jammen mye pølser hi,hi.... Til slutt måtte jeg løpe gjennom en tunell og det greide jeg med glans også:-)Nå gleder vi oss til neste mandag:-) Eller har vi Yatzy, Malta og Ready hos oss så svi koser oss veldig om dagen:-)

Ingen kommentarer: