tirsdag 13. oktober 2009

Kurskveld 2 i hinderinnlæring i agility:-)

I går pakket "mamma" en pose med pølsebiter som hun tok med i lomma si.
Da skjønner jeg at det skal skje noe gøy og vi dro tilbake til agilitybanen.
Det var noen nye store hunder det som bråket og knurret litt men jeg bare bjeffet bare tilbake jeg de skal ikke komme her og kommer her selv om jeg er litt liten av vekst. I går skulle vi prøve oss på møne, slalom og noe som de kalte pølsa og det synes jeg hørtes interessant ut. Jeg går jo under navnet "pølsemonsteret" hjemme:-))
Jeg tok alt med glans og "mamma" var såååå stolt av meg. Jeg fikk ekstra pølsebiter og masse nusser når jeg måtte vente i bilen:-)Pølsa tok jeg tre ekstra ganger på eget insiativ jeg skjønte jo veldig fort at da ble det pølse på meg:-)) Alle menneskene som så på lo veldig av meg da:-)Men pølse fikk jeg:-))AGILITY er GØY!!!
Gleder meg alt til neste gang jeg:-)

Ingen kommentarer: