mandag 21. desember 2009

Hund 2009

Jeg har jo helt glemt å fortelle dere om Stockholmsturen vår:-))
Tror ikke det gikk helt som "mamma" håpet på men sånn er det med utstilling!!
Det var med hele 96 påmeldte mops og i Sverige er de strenge på at en dommer ikke kan dømme så mange. Og selvfølgelig flyttet de på de 13 juniortispene som var med:-((
Vi ble nr. 3 i juniorklassen med CK og fikk konkurere med de større jentene men kom desverre ikke videre:-( Det er vel ikke så værst å bli plassert som nr 3 av 13 men jeg tror "mamma" har altfor høye forventninger til meg:-))Visst er jeg vakker men det går jo opp og ned i utstillingsverdenen.

Men vi hadde en kjempeflott tur og jeg traff Rolex igjen:-))

Jeg og Tara baste og koste oss i hotellsenga sammen med "mamma og pappa"
På hotellet vårt krydde det av hunder og det var stas:-)

Nå er det romjulutstilling i Letohallen den 30 desember son står for tur:-)
Og "mamma" sier at neste år blir et travelt utstillingsår for oss det og:-))
Det gjør ingen ting for jeg synes det er kjempegøy på utstilling!!

Ingen kommentarer: