søndag 1. februar 2009

På mitt første valpeshow 01.02.09

I dag har jeg debutert på valpeshow og "mamma'n" min synes nok jeg var veeeldig flink til både å stå og gå. Jeg ble BIM og fikk en fin grønn og hvit rosett og en vase. Tangetoppen's Valentino (Tino) vant og ble BIR. Han har blitt BIS (beste hund av alle raser på) 4 valpeshow og BIS 2 på det femte. Og pappan til Tino som heter Oblix ble BIS blandt de voksene for en Tangetoppen helg på Hellerud:-) Sandra "kusinen min"og "mormor" var å så på meg idag:-) De synes også at jeg var KJEMPEFLINK. Her kommer kritikken min som "mamma" var veldig fornøyd med:

NORSK SCHNAUZER BOUVIER KLUBB 01.02.09
Nice type and proportions, beautiful head and expression
excellent neck and top line for age
well balanced angulations front and behind
free movements very good reach and drive
excellent showmanship for age well presented.


Fikk ikke tatt noen bilder idag men disse er fra vi øvde igår:-)
Beklager at de er litt uskarpe:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!! :)

Ann-Helen sa...

Gratulerer så mye til både Gyda og Hege!!!
Gleder oss kjempemasse til å treffe dere om 2 uker

Klem Gucci og Ann-Helen