søndag 15. februar 2009

Valpeshow Letohallen 15/2-09 BIR

Jeg ble BIR på valpeshow idag:-) "Mamma" er kjempestolt av meg jeg ble beste tispe når jeg konkurerte mot en annen tispe som var mye større enn meg (6-9mnd.) Og så var det BIR/BIM mot min nye mopsekompis Gucci. Vi hadde det så gøy sammen:-) Men det gikk ikke så bra i BIS finalen alle valpene ble sendt inn i finalen ikke noe grupper idag:-( Men det kommer flere muligheter:-) Her er dagens kritikk:
NORSK BOXERKLUBB 15/2-09
dommer: Ingrid Prytz Ohm
4 mnd. m. lovende valp, feminint hode og uttrykk,
velvinklet, utm. benstamme og poter, flott hals og overlinje,
utm. bakp. flotte beveg. , herlig temp.

Ikke så bra bilde men det er det vi har. Her står jeg jo ikke så fint som JEG kan.

2 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Gratulerer!!
Det var så morsom å treffe deg Gyda og mamma'n din selvfølgelig.

Jeg har vært helt utslitt etter alle inntrykkene i dag og har for det meste sovet. Håper vi treffes igjen om ikke så lenge!! Mamma har lagt inn bilde av oss i bloggen min:)

Nuss fra Gucci og klem fra Ann-Helen

Anonym sa...

Naaaw så otroligt söt du är pinglan!! puss på dig uffar Homer