søndag 17. mai 2009

Min første 17 mai er over

Her sitter jeg pent og titter på 17 mai toget:-)
Etterpå gikk vi i toget selv og jeg gikk så fint så...
Jeg er litt nysgjerrig på hva som egentlig foregår her
Man blir litt trøtt av å gå i 17 mai tog.
Det var masse nye intrykk for meg-

Her koser jeg med Didrik han liker meg kjempegodt selvfølgelig.
Vel hjemme klarer jeg som vanlig å erte opp Tara "mamma" og "pappa" sier at jeg er frekk som ei lus. Men så lenge Tara gidder å leke er jeg happy hi,hi
Her er hun nok litt irritert
Når ikke Tara gidder å leke mer har jeg en kul sendeplate som jeg liker veldig godt...
Men nå ligger jeg som et slakt i senga mi mens "mamma" hjelper meg litt med bloggen.

8 kommentarer:

Gucci sa...

Ser ut som du hadde en fin 17. mai også! Tenk så heldige vi var med været..... Jeg synes kanskje det ble litt i varmeste laget jeg da!
Klem Gucci

Therese og Sofie sa...

Så koselige bilder:-) Du er jo bare så heldig som har en så tøff lekekamerat som tara da, en av mine beste venner heter thea, hun er en flott boxerføken og er virkelig mitt store idol:-)
Så kul den sende plata var, så morsom ut, tror jeg må foreslå for mamsen at hun skaffer meg en sånn altså;-)
Snutesuss sofie

Fiola sa...

Utrolig fine bilder. Mamma'n min sier du er den nest peneste mopsen hun har sett (etter meg selvsagt)
Ingen ting er som å ha en lekekamerat som heter Tara, har en selv, men hun er en Amerikansk Cocker..
voff fra Fiola

Gabriella & Fideli sa...

Vi tacker så mycket för gratulationen, vi är mycket solt och glad :D
Va roligt att du firade nationaldeagen så flott :D Kul race med din vän ser du att ha haft. Söt som socker är du oxå.
Kram på dig go-fis :O)

victoria sa...

Nei nå er det bare 1 uke og 1 dag igjen :) dte blir kjemep moro!
Herlige bilder fra 17 mai!

victoria sa...

Ja, hun elsker det det, gjør det hele tiden, mens min forige mops så jeg aldri ligge på ryggen. ikke når han sov engang, og hvis jeg prøvde å legge han på ryggen ble han rabiat :P
Så det er vell litt opp til vær enkelt.

Helle sa...

Så dine bilder :)

Fiola sa...

Hei Gyda.
Må bare inn å fortelle en liten nyhet.. Jeg har fått egen facebook profil.. Kanskje løy jeg litt på alderen, men pyttsann ;)
Voff fra Fiola