lørdag 16. mai 2009

Ut på tur jesp :-)

Denne uka har "mamma" begynt med noe nytt hun sier vi har begynt oppkjøringen til min debut i juniorklasse på utstilling. Jeg aner ikke hva hun mener, men hun drar meg ut av dynene hver dag kl. 04.30 og da skal vi ut å gå en time før jobben. Det er da hun har mest energi, men jeg er jo energisk hele døgnet så jeg blir gladelig med selv om noen nok ville hevde at det er midt på natta "pappa" for eksempel. Han er visst ikke særlig energisk på det tidpunket av døgnet he,he.

Her er vi ute da jeg synes nok jeg fortjener en godbit.
Beklager dårlig mobilbilde

2 kommentarer:

Therese og Sofie sa...

Hei:-)
Dere har en så flott side:-) hehe gjesp ville jeg også sakt:P 0430 er jo midt på natta det;-) blir spennende med juniordebut da, hvilke utstillinger skal dere stille på i sommer da? Ønsker dere masse lykke til på utstilling, gyda er jo så flott:-D Mopsehilsen fra mopsejenta sofie og Therese.
http://www.blogtown.se/blog.php?id=sofieamierose

Hege sa...

Tusen takk for at du synes siden er flott og er innom oss:-) Hyggelig med besøk. Gyda blir junior den 1/7-09 så da er det dobeltutstilling på Vålerbanen i Solør 4-5/7. Så er neste Nesbyen 1-2/8 tror jeg det å er det NKK på Bjerke i aug. og det er så langt vi har kommet i planleggingen. Til Kongsvinger komer vi bare som turister ettersom det er vår oppdretter som dømmer der:-) NKK på Lillestrøm er vel ganske så sikker så får vi se:-)